سفارش تبلیغ
صبا ویژن
.

گمگشته
 

جمعی از وبلاگ نویسان در حمایت از مردم قحطی زده سومالی و هم چنین مردم محروم غزه و پاکستان بیانیه ای بدین شرح صادر کردند.

بسم الله الرحمن الرحیم
هان ای فرزندان آدم! که خداوند تو را در کتاب نازل شده در شب قدرش فارغ از رنگ و نژاد و زبان و ملیت از یک امت خواند و رسولت نام مسلمانی را از کسانی که صدای یاری مسلمانان را نادیده می گیرند برداشت و امامت در میان مردمان و رنج کشیدگان بیش از دیگران شناخته شده بود.
کمی گوش هایت را از صداهای برخاسته از غضب و شهوت و قدرت دور کن...
به صدای فرزندان سومالی گوش کن که آخرین لحظات زندگی شان را بی صدا سپری می کنند، چرا که دیگر از فرط گرسنگی رمقی برای گریه ندارند.
به صدای لرزان مردانی گوش کن که بیش از یک سال است هر آنچه را که داشتند، سیلاب پاکستان برده است و اکنون در برابر چشمان متنظر کودکان خود که کفش و لباسی برای رفتن به مدرسه طلب می کنند جز شرمندگی هیچ ندارند.
به گریه های آرام زنی گوش کن که همسرش را در زیر حملات هوایی اسرائیل در نوار غزه از دست داده است و مانده است با کودکی بی تاب و قرار که عکس پدرش را همه جا با خود می برد و اینک در ماه مبارک رمضان چشم به سفره های افطار و اطعام دوخته است تا شاید کودکش را سیر کند.
جمع وبلاگنویسان ضمن اظهار همدردی با مردم قحطی زده سومالی، و هم چنین مردم مظلوم غزه و پاکستان، در نظر دارد تا در کنار برپایی سفره افطار جمعی، کمک های انسان دوستانه ی وبلاگ نویسان را جمع آوری کرده و به دست ایشان برساند.
هم چنین در پایان این بیانیه آمده است: صندوق های جمع آوری کمک های نقدی در محل مراسم افطار منتظر شما هستند. در ضمن کمک های غیر نقدی نیز برای سیل زدگان پاکستان پذیرفته می شود تا به کاروان اروپایی که روز قدس برای کمک به پاکستان وارد تهران می شود، رسانده شود.
مراسم افطاری وبلاگ نویسان فعال پنج شنبه، سوم شهریور از ساعت 17:30 با سخنرانی آیت الله صدیقی، امام جمعه تهران در تالار ایوان شمس واقع در ابتدای اتوبان کردستان، تقاطع جلال آل احمد برگزار می شود./
همین
مال من و حسن!!!

[ سه شنبه 90/6/1 ] [ 3:39 عصر ] [ دوصندلی ] [ دیدگاه () ]

آرزوی ما فعالان فضای سایبری یا بقول پدرمون سربازان سایبری ولایت اینه که در ضل توجهات ایشون قرار بگیریم و یکاری بکنبم که ازمون راضی باشه چون فکر می کنیم وقتی که اون ازمون راضی باشه آقامون و صاحبمون ازمون راضیه و اگه همه اینها از مون راضی باشند خداهم از مون راضیه خب برای اینکه بتونیم این رضایت رو بدست بیاریم نیازمند این هستیم تا تجدید قوائی بکنیم و انرژی بگیریم برای بدست آوردن این انرژی راهای زیادی رفتیم مثل گوش کردن به خطابه های پدر و انجام عوامل ایشون یا اینکه برای تجدید بیعت با شهدا راه می افتیم می ریم تا جنوب و غرب و اینها و برای تجدید بیت با ولی نعمتمون آقا امام رضا(ع) می ریم پابوسشون حالا آقا پدرم رهبرم برای تجدید بیعت و گرفتن انرژی سربازای سایبریتون از تون تقاضای این رو داریم تا بتونیم بار دیگه شما رو ملاقات کنیم و برای این هم داریم لحظه شماری می کنیم.

برای رساندن خواهشمان به دفتر پدرمون با موج وبلاگی "سایبری‌ها دیدار با رهبری را می‌خواهند" همراه شده و با درج مطلبی ترجیحا با همین عنوان در وبلاگ خود به این موج بپیوندید.

 

دوستان وبلاگ نویس برای امضا در قسمت نظرات وبلاگ بزمانه پیام بگذارند. نام و لینک دوستان به منظور تجمیع در  سایبری‌ها دیدار با رهبری را می‌خواهند نیز درج خواهد شد.


[ دوشنبه 90/5/24 ] [ 3:47 عصر ] [ دوصندلی ] [ دیدگاه () ]

وقتی که اسم دیدار دانشجوئی به میون میاد اولین چیزی که به ذهن خطور می کنه اینه یه مشت حرف که بعد از یکسال کارشناسی و وارثی امور (کشور ، دانشگاه و...) زده می شه البته با کلی دغدغه خاطر.

هر سال که می گذره وقتی که سال گذشته رو با سال بعدش مقایسه می کنی می بینی که چقدر پختگی اضافه شده و هر سال که می گذره می بینی که چقدر صمیمیت بیشتر و حرف زدن در مقابل بزرگترین فرد کشور راحتر شده.

نمی دونم شاید بخاطر اینه که بقول خودشون تنها سنگ صبورشون پدروشونه شاید هم بخاطر اینه که مجلس فرمایش پدر جامعه رو برای اجرا به رای گذاشته یا شاید هم برای سلام اون مادر شهیدی بود که تو محرومیت زندگی می کرد یا نه , برای اسحاق عامری بود که  به جای گل وقتی که داشت با طلا از ژنو بر می گشت بهش گفتند نکنه اونجا هم با سهمیه اول شدی.[نفس عمیق برای این همه درد و دل].

امسال قشنگترین واژه ای که به گوشم خورد این واژه بود پدرم.

خواجه سلام علیک , گنج وفا یافتی

                                           دل به دلم نه که تو , گم شده را یافتی

هم تو سلام علیک , هم تو علیک السلام

                                           طبل خدائی بزن , کین ز خدا یافتی./

همین

مال من و حسن!!!


[ شنبه 90/5/22 ] [ 3:29 عصر ] [ دوصندلی ] [ دیدگاه () ]

وقتی بجای پنکه دستی و سقفی کولر بیاد و وقتی هم بجای حوض و ایون و باغچه آضارتمان و بالکن و تیر آهن بیاد معاومه که دیگه تو کوچه پس کوچه ها کمتر آدم پیدا می شه برای سلام کردن./

همین

مال من وحسن!!!


[ یکشنبه 90/5/16 ] [ 6:34 عصر ] [ دوصندلی ] [ دیدگاه () ]

می گیم انقلاب کردیم تا آزاد و آزاده باشیم تا از شر طاغوتیان راحت شیم و...

آقا (مقام معظم رهبری)دستور می ده که در دانشگاه فضاها و کرسیها و تریبون های آزاد بذارید ولی کو گوش شنوا

صدا و سیما میاد یه برنامه می سازه با اسم کوله پشتی مجری برنامه بعد از کلی اجرا ، توی اخرین برنامش وقتی به .... تهران بزرگ حقایق رو می گه و می گه که اگر می خواید که مردم  و آقا و... از شما راضی باشند این راهش نیست فرداش مجریش عوض می شه بعد میگن مجری دچار کسالت شده.

دستور از بالا برای صدا و سیما می رسه که برنامه های آزاد با گفتو گو های آزاد بذارید بعداز اینکه دیدن کار از کار گذشته اومدن دیروز امروز فردا رو گذاشتن بعد از اینکه دیدن آتیشا خوابیده دوباره برنامش رو تعطیلش کردن وقتی که دوباره راه افتاده فقط یکطرفه بوده و با یک مجری که ....

دوباره رویکردی جوانانه پیدا کردن و اومدن برنامه استوا رو طراحی کردن (خدا کنه که دوام بیاره) با یک مجری توانمند و کارشناسانی البته بسیار ناتوان (در اکثر اوقات ،در برخی از اوقات توانمند) که وقتی دانشجوی بظاهر رادیکال بر می گرده از خطبه نهج البلاغه می گه کارشناس برنامه می پیچونه و برخی دانشجویان مذهبی و مجری میاد جواب این دانشجو رو می ده حالا از همه اینها بگذریم زمان برنامه خودش جای تامل داره نصف شب!

حالا اگه داخل دانشگاه هم پیدا بشه بماند./

همین

مال من و حسن!!!


[ یکشنبه 90/5/9 ] [ 8:13 عصر ] [ دوصندلی ] [ دیدگاه () ]

به حرفی که فقط برای شکستن سکوت جمع زده بشه و بهش عملشه نشه حالا هر کسی که می خواد زده باشه( استاد،دوست،پدر،مادر و...) بهش می گن حرفت مفت./

همین

مال من و حسن!!!


[ سه شنبه 90/4/28 ] [ 11:28 صبح ] [ دوصندلی ] [ دیدگاه () ]

شباهنگام که آیاتی از آیات خداوند را دیدم بی درنگ به یاد آن آیه پنهان ولی آشکار خداوند افتادم که با تمام شهرتش ولی غریبه و تنهاست./

همین

مال من و حسن!!!


[ پنج شنبه 90/4/23 ] [ 10:58 صبح ] [ دوصندلی ] [ دیدگاه () ]

هر روز را که در پی شبی نهفته به امید آنکه بار دیگر بیام و در مسجدت دو صد مرتبه ایاک نعبد و ایاک نستعین گویم ولی حالا که در موقع اجرا واقع شدم احساس می کنم دروغی بیش نمی گویم./

همین

مال من و حسن!!!


[ پنج شنبه 90/4/23 ] [ 10:54 صبح ] [ دوصندلی ] [ دیدگاه () ]

بعد از کلی نظر و نیاز و دلتنگی برای زیارت بی هوا داشتم ریدر رو چک می کردم که دیدم نوشته مهلت ثبت نام برای سفر کربلا تمدید شده با هزار امید و آرزو ثبت نام کردم بعدش رفتم دنبال پاسپورت که دیدم می گه برو 10 روز دیگه بیا ولی بایستی دو روز دیگه پاسم رو می فرستادم ولی ...

قسمت می گن همینه./

همین

مال من و حسن!!!


[ پنج شنبه 90/4/23 ] [ 10:51 صبح ] [ دوصندلی ] [ دیدگاه () ]

چند روزی میشه که توی تمام رسانه ها و ... و حتی تریبون های نماز جمعه این حرف نقل مجالس شده تفکیک جنسیتی در دانشگاها خب بعد از این همه اعتراض به انجام  و عدم انجام این طرح یکی نیومده بگه آقا این طرحی که شماها داری می گی (از نگاه منه دانشجوی دانشگاه آزاد) دارای کلی ایراده مثلا ازدواج دانشجوئی که خود من خیلی از همین بچه های ارزشی وبلاگ نویسی رو می شناسم که ازدواجشون کاملا دانشجوئی بوده در صورتی که اگر تفکیک جنسیتی بوجود بیاد قالب این ازدواجها از بین می ره خب یکی نیست بگه آقا اگه تفکیک بشه این حس رقابتی که بینمون هست هم از بین میره مثلا خود من بهترین کنفرانسهام رو در کلاسهای مختلط می دم ولی در کلاسهای جدا زیاد تمایل به این کار ندارم نه تنها من خیلی ها هم مثل من هستد که هیچ منظوری هم ندارند ولی براید به خاک مالوندن و نشون دادن برتری خودش نسبت به جنس مخالف میان بخوبی درس رو می خونند خب این رو هم قبول  دارم که سر کلاس محلی برای تماسهای نا مشروع هم هست خب نباید از حق هم گذشت ولی باید اساسی کار کرد نظر من اینه که بایستی دم در ورودی نوع حجاب و پوشش دو طرف رعایت بشه و در کلاس هم نوع چینش صندلی ها بایستی بصورت باشه که دوقسمت باشه و... نه اینکه اساسا بقول بعضی ها یک روز مذکر و یک روز مونث باشه یا اینکه یک کلاس مذکر و یک کلاس مونث باشه ./

همین

مال من و حسن!!!


[ شنبه 90/4/18 ] [ 8:6 عصر ] [ دوصندلی ] [ دیدگاه () ]

روزی ، روزگاری
دل پر بود
از غیر
از خلاء
و حال
در حال ترمیم
بازدید


بازدید امروز: 28
بازدید دیروز: 8
کل بازدیدها: 216927